پرتال جامع رشته مدیریت

نام محصول : پایان نامه مدیریت جهانگردی - بررسی نقشه فرهنگ عامه فولکوریک در توسعه گردشگری ایران

امتیاز:
وضعیت: موجود
کالا موجود است و می توانید به قیمت درج شده خرید نمایید
فروشگاه: مدیر شاپ
قیمت: 250,000 ریال
همکار: جهت مشاهده قیمت همکاری ابتدا باید تقاضای همکاری دهید
نوع ارسال:
هزینه ارسال: 0


پایان نامه مدیریت فرهنگ گردشگری فولکور جهانگرد تبادلات فرهنگی

    نام محصول : پایان نامه مدیریت جهانگردی - بررسی نقشه فرهنگ عامه فولکوریک در توسعه گردشگری ایران

    فهرست مطالب
    عنوان                                            
    فصل اول:کلیات تحقیق
    مقدمه                                            
    بیان مسأله                                        
    اهمیت وضرورت پژوهش                                    
    تعاریف مفهومی                                        
    تاریخچه مسئله                                        
    سوالها وفرضیه های پژوهش                                
    روش تحقیق                                        
    فصل دوم:مروری بر ادبیات موضوع
    مقدمه                                            
    مفهوم فرهنگ                                        
    تعریف فرهنگ                                        
    ویژگیهای فرهنگ                                    
    مروری بر نظریه های مرتبط با مطالعه حاضر                        
    جامعه توده ای وفرهنگ عامه                                
    تعریف فرهنگ عامه                                    
    نخستین پژوهشگران فرهنگ عامه در ایران                        
    اهمیت ونقش فرهنگ در زندگی انسان وجامعه                        
    صنعت فرهنگ وفرهنگ عامه                                
    فرهنگ ورابطه آن با فولکور                                
    صنعت گردشگری                                    
    فولکور وگردشگری                                    
    ویژگی های فولکور                                    
    عام وخاص بودن فرهنگ وگردشگری                            
    فرهنگ مادی معنوی وفولکور                                
    فرهنگ سنتی،فرهنگ عامه وتوسعه                             
    توسعه درون زا وفولکور                                    
    تکنولوژی ارتباطات جهانی وفرهنگ عامه                            
    نتیجه گیری                                        
    بخش دوم:گردشگری
    چکیده                                            
    مقدمه                                            
    مفهوم گردشگری                                    
    اثرات گردشگری                                    
    اثرات زیست محیطی                                    
    اثرات اقتصادی گردشگری                                
    اثرات اشتغال زایی                                    
    اثرات سیاسی توسعۀ گردشگری                                
    رابطه بین فرهنگ وگردشگری                                
    گردشگری فرهنگی                                    
    گردشگری پایدار                                    
    فصل سوم:روش تحقیق
    مقدمه                                            
    تحقیق توصیفی                                        
    روش جمع آوری اطلاعات                                
    نتیجه گیری
    منابع

    مشخصات فنی محصول : پایان نامه مدیریت جهانگردی - بررسی نقشه فرهنگ عامه فولکوریک در توسعه گردشگری ایران
    فرمت word 90 صفحه
    منابع دارد
    بررسی تخصصی محصول : پایان نامه مدیریت جهانگردی - بررسی نقشه فرهنگ عامه فولکوریک در توسعه گردشگری ایران
    گردشگری پیش از آنکه یک صنعت وفعالیت اقتصادی باشد ،پدیده ای فرهنگی است ونقش مهمی در ایجاد تغییرات فرهنگی ایفا می کند. در این پژوهش ما سعی داریم که به نقشی که فرهنگ در گسترش گردشگری در کشورمان دارد را ازجهات مختلف بررسی نماییم
    نظرات کاربران در مورد محصول : پایان نامه مدیریت جهانگردی - بررسی نقشه فرهنگ عامه فولکوریک در توسعه گردشگری ایران

    نام کاربر:  
    امتیاز:
    توضیحات:  

    عبارت تصویر روبرو را وارد نمایید

     
    درج نظر  


    پیشنهاد ویژه