پرتال جامع رشته مدیریت

نام محصول : پایان نامه و روش تحقیق مدیریت - مدیریت آموزشی

امتیاز:
وضعیت: موجود
کالا موجود است و می توانید به قیمت درج شده خرید نمایید
فروشگاه: فروشگاه مدیریت هفت
قیمت: 250,000 ریال
همکار: جهت مشاهده قیمت همکاری ابتدا باید تقاضای همکاری دهید
نوع ارسال:
هزینه ارسال: 0


رشته مدیریت پایان نامه مدیریت پایان نامه های مدیریت مدیریت آموزشی پایان نامه مدیریت آموزشی

    نام محصول : پایان نامه و روش تحقیق مدیریت - مدیریت آموزشی

    • نوع تحقیق
    • روشهای گردآوری اطلاعات
    • از چه طریق اطلاعاتتان را تجزیه و تحلیل می کنید
    • ضرورت تحقیق و پژوهش
    • سوال اصلی تحقیق
    • مقدمه
    • تعریف مدیریت آموزشی
    • مشهورترین تعاریف مدیریت
    • تعاریف مربوط به مدیریت آموزشی
    • تعریف مدیریت آموزشی
    • ویژگی یک مدیر موفق
    • تعریف روش تحقیق
    • تحقیق بنیادی
    • تحقیق کاربردی
    • منابع و مراجع برای انتخاب موضوع تحقیق
    • استفاده از تجارب
    • استنتاج از نظریه ها
    • استفاده از متون مربوط به موضوع
    • تفکر یا تخیل خلاق
    • تئوری سیستمی مدیریت
    • کنگره
    • اصول مدیریت زمان
    • اصل اول – آگاهی استفاده از زمان
    • اصل دوم – قانون 80 روی 20
    • اصل سوم – حسابداری زمان
    • اصل چهارم – انجام هر کار در زمان خود
    • اصل پنجم – اولویت بندی امور اجرایی
    • اصل ششم – برنامه ریزی استفاده از زمان
    • اصل هفتم – مدیریت اجرای برنامه
    • اصل هشتم – کنترل زمان
    • سازماندهی زمان کار
    • سازماندهی زمان از طریق مشارکتی
    • سازماندهی زمان از طریق اشتغال مشارکتی
    • سازماندهی زمان از طریق کار دوره ای
    • سازماندهی زمان کار بر حسب ساعت کاری انعطاف پذیر
    • سازماندهی زمان کار بر حسب هفته
    • نظریه اقتضا
    • اختیارات
    • ساختار سازمانی
    • روابط رهبر با رهبری شوندگان
    • نظریه مشروط رهبری
    • نظریه مسیر هدف
    • نظریه سه بعدی اثر بخشی
    • سبک رهبری اثر بخشی از دیدگاه فیدلر
    • سبک رهبری اثر بخش از دیدگاه هرسی و بلنچارد
    • رهبری اثر بخش از دیدگاه هریسون
    • سیستم باز و بسته
    • سیستم بسته
    • سبک رهبری اثربخش از دیدگاه ادیزز
    • سبک رهبری اثربخش در شرایط تغییر و تحول
    • نیاز به راهبردهای اقتضایی
    • سازمانهای کامیاب امروز
    • سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین
    • سازمانهای یادگیرنده
    • ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده
    • مدیریت کیفیت فراگیر
    • مقدمه: علما و مشاهیر TQM کیستند
    • ده فرمان TQM
    • معیارهای مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
    • معیار اول: حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان
    • معیار دوم: برنامه ریزی استراتژیک
    • معیار سوم: تمرکز بر روی مشتری (مشتری مداری)
    • معیار چهارم: شناسایی و آموزش کارکنان
    • معیار پنجم: توانمندسازی (قدرتمندسازی) کارکنان و کار تیمی
    • معیار ششم: اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت
    • معیار هفتم: پیامدهای بهبود کیفیت و بهره وری
    • مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش و پرورش
    • مفاهیم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر
    • مکف متضمن شش اصل اساسی است
    • مفاهیم قابل کاربرد مکف در آموزش و پرورش
    • تعریف مدیریت کیفیت فراگیر
    • مطالعه موردی
    • چکیده
    • مقدمه
    • بیان مسئله
    • اشراف بر واقعیات اساسی سازمان
    • دانش حرفه ای مرتبط با مدیریت
    • حساسیت مداوم به رویدادها
    • مهارت های تحلیلی
    • مهارت ها و توانایی های اجتماعی
    • انعطاف پذیری عاطفی
    • پیش کنشی
    • خلاقیت
    • فراست ذهنی
    • مهارت ها و عادات یادگیری متعادل
    • اهداف پژوهش
    • سوالات ویژه
    • بحث و نتیجه گیری
    • محدودیتهای تحقیق
    • پیشنهادات
    • پرسش های اساسی پژوهش
    • روش پژوهش
    • ابزارهای اندازه گیری
    • اعتبار پرسش نامه
    • روش تحلیل داده ها (روش های آماری)
    • نتایج پژوهش
    • بحث و نتیجه گیری
    • پیشنهادهایی برای مدیران و مسئولان آموزشی
    • در زمینه نوع ارتباط ها
    • در زمینه انسجام و یکپارچگی
    • در زمینه تصمیم گیری
    • در زمینه هویت عضویتی
    • در زمینه تاکید بر هدف
    • در زمینه برنامه ریزی
    • در زمینه سازماندهی و رهبری
    • در زمینه هماهنگی
    • در زمینه روابط انسانی و روحیه
    • در زمینه ارتباط ها
    • در زمینه ابتکار و خلاقیت
    • در زمینه جامعیت در مدیریت
    • در زمینه کنترل و پاداش
    • نقش کلیدی دانش و معرفت در مدیریت آموزشی
    • نقش مدیر در نوآوری های آموزشی
    • فناوری آموزشی در آموزش فناوری
    • بررسی ویژگی های استفاده از سیستم های آموزشی به کمک رایانه در آموزش فناوری
    • مقدمه ای بر علم و فناوری
    • نگاهی به سیستم های آموزش به کمک رایانه
    • کاربرد ضبط ویدئویی در تحقیقات آموزشی
    • تجهیزات
    • تاریخچه به کارگیری
    • کاربرد فعلی
    • قابلیت اتکا و درجه صحت ضبط ویدیویی
    • نگاهی نو به کارکردهای POSDCORB
    • وظایف مدیران آموزشی
    • اصول بودجه
    • اصل سالانه بودن
    • اصل وحدت
    • اصل تعادل
    • اصل جامعیت
    • اصل انعطاف پذیری
    • بودجه برنامه ای
    • تحلیل در مورد (P.SDC.RB) در آموزش و پرورش
    • کاربرد استفاده از سینتکس در برنامه تحصیلی
    • موقعیت یابی الگو هدفها و فرضها
    • حالت خلاقیت و جریان سینکتیکس
    • چه ارتباطی بین مدیریت آموزشی و الگوی کاوشگری در تدریس وجود دارد
    • دو دیدگاه متفاوت در مورد فرایند تولید و آموزش علوم
    • حل مساله به عنوان یک نظریه آموزش و یادگیری پویا
    • نتیجه گیری و پیشنهاد برای مدیران آموزش و پرورش
    • پیشنهاد
    • منابع و مآخذ
    • مقالات، نشریات
    • مقاله انگلیسی راجع به مدیریت کیفیت
    • استقرار دستاورد کیفیت SAQA بر حسب الگوهای QMS برتر
    • بحث مدیریت کیفیت
    • مدیریت کیفیت کل (TQM)
    • تطابق با ویژگی ها (CTS)
    • SAQA، NQF و کیفیت
    • توضیح معیارهای مرکزی
    • معیار 1: بیان سیاست
    • معیار 2: سیستم های مدیریت کیفیت

    مشخصات فنی محصول : پایان نامه و روش تحقیق مدیریت - مدیریت آموزشی
    بررسی تخصصی محصول : پایان نامه و روش تحقیق مدیریت - مدیریت آموزشی
    نظرات کاربران در مورد محصول : پایان نامه و روش تحقیق مدیریت - مدیریت آموزشی

    نام کاربر:  
    امتیاز:
    توضیحات:  

    عبارت تصویر روبرو را وارد نمایید

     
    درج نظر  


    پیشنهاد ویژه